تجربه های صادق و خانواده از مهاجرت به ترکیه

من با خونواده به ترکیه مهاجرت کردیم. توی مسیر خیلی تجربه ها کسب کردیم. اینجا برای انتقال همین تجربه هاست.

تجربه های صادق و خانواده از مهاجرت به ترکیه

من با خونواده به ترکیه مهاجرت کردیم. توی مسیر خیلی تجربه ها کسب کردیم. اینجا برای انتقال همین تجربه هاست.

چرا من به نوشتن رو آوردم؟

ماجرا از آنجا آغاز شد که بسیاری از دوستان و همقطاران با من که تماس می گرفتند در خصوص مهاجرت به ترکیه و تجارب من پرس و جو می کردند. کم کم تعداد این سوالات بیشتر و بیشتر شد و من تصمیم گرفتم که این وبسایت را راه اندازی کنم تا بتوانم به این سوالات اینجا برای همگان پاسخ بدهم و تجربه های خودم را در اختیار همه بگذارم 


در خصوص چه مواردی می خواهم بنویسم؟

این سایت در چه مورد است؟

شاید شما بخواهید بدانید که این سایت در چه خصوصی است. من در این سایت در مورد چگونگی مهاجرت خودم و خانواده ، روشی های مهاجرتی که پیش روی ما بود ، کشور و شهری که برای زندگی انتخاب کردیم. امور زندگی و کار و بحثهای خرید ملک و سرمایه گذاری خودمان صحبت خواهم کرد.
ما به کشور پرتغال مهاجرت کردیم و خیلی ها می خواهند بدانند دلیل انتخاب ما چی بوده. تقریبا همیشه این سوال را از من می پرسند که چرا پرتغال را انتخاب کردید
خیلی ها هم می خواهند بدانند که ما چطور به پرتغال مهاجرت کردیم یعنی اینکه چه راه و روشی را برای مهاجرت به ترکیه استفاده کردیم


نکات بسیار مهم در مورد مهاجرت

چطور وکیل خودتان را انتخاب کنید

انتخاب وکیل مهاجرت یکی از مهم ترین کارهایی است که کسی که می خواهد مهاجرت کند باید انجام بدهد در این سایت من همچنین در این مورد هم صحبت می کنم چون خودم خیلی جستجو کردم و عوامل خیلی زیادی را در نظر گرفتم

من به شما می گوییم که چطور بهترین موسسه مهاجرتی را پیدا کنید و چطور در خصوص روش مهاجرتی که قرار است در خصوص آن اقدام کنید انتخاب نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد